אהבתיאהבתי חכםחכם

תאילנדית מעוררת בצ’ט וידאו בתשלום? ייתכן ומתכתב איתך ישראלי שגר בבנגקוק

תצלום אילוסטרציה
Share

עבודה חלופית הפכה קבועה

דני (שם בדוי), איבד את מקום עבודתו בסוכנות נסיעות שנסגרה בתקופת הקורונה. הוא גר בבנגקוק עם בת זוג וילד, והיה חייב למצוא במהירות פרנסה חלופית.

“לא יכולנו לחזור לארץ. לא היה לי כוח לבעיות שעושים לך במשרד הפנים. חוץ מזה שבישראל יותר יקר, ואני לא יכול לנחות עם כל המשפחה אצל ההורים”

סקס צ’ט

חברים המליצו לדני על מקום עבודה שמצאו: סקס צ’ט.

בחורה תאילנדית מופיעה מול המצלמה ומתכתבת עם לקוחות חרמנים. רבות מהבנות לא יודעות לכתוב בשפה זרה. את העבודה עושים זרים, רבים מהם ישראלים.

” בהתחלה זה היה מוזר” מספר דני “…אבל די מהר התרגלתי. עבודה זה עבודה. חוץ מזה, שאני יודע מה גברים אוהבים”

אז מה אתה כותב?

“מלקקת לך את הבייצים …מוצצת …דוחפת לך אצבע…. מה שכל אחד רוצה. זורמים ורואים מהשיחה”

ואיך מגיע הכסף?

יש שכר. הלקוחות מנויים משלמים, ויש גם טיפים לבחורות. “טוקן” – מטבעות שאפשר לקנות ולתת לבחורה בצ’ט.

איך אתה מסתדר עם האנגלית?

“כשעושים טעויות, זה לפעמים יותר אוטנטי כי זה נראה כמו טינגליש. חוץ מזה שיש תוכנות תרגום והשלמות אוטומטיות שעוזרות לנו המקלידים”.

מי הלקוחות?

“הכל. גברים שאוהבים גברים, או רוצים נשים, או רק ליידיבוי. כל מה שאפשר לדמיין. לפעמים הם פותחים מצלמה ורואים אותם, לפעמים הם בעבודה עם אוזניה או מתחבאים באיזה חדר בבית או באוטו. כל אחד והקטע שלו”.

מה אשתך אומרת?

“בהתחלה היא לא ידעה. עכשיו כבר התרגלה. מה אפשר לעשות? הקורונה שינתה את החיים של הרבה אנשים בעולם. גם של ישראלים בתאילנד. גם בסוכנות הנסיעות שעבדתי קודם, לא דיווחו על כל המשכורת שלי. דיווחו על המינימום בשביל הויזה והשאר לא. לכן כשפיטרו גם הפיצויים היו יותר נמוכים. חלק תבעו בתאילנד וחלק תבעו את הבעלים בישראל. אני חתמתי על סכום שסגרתי, וזהו. חשבתי שזה יותר טוב מכלום”.

מה התוכניות שלך לעתיד?

“העתיד שהילד יגדל והמצב הכלכלי ישתפר. תאילנד כבר מתעוררת והתיירות חזרה. אבל המקצוע הזה די נוח. התרחבתי מאז גם לצ’טים במקומות אחרים. יש תחרות מכל מיני במדינות עם יוקר מחיה נמוך, אבל מסתדרים”.

סקס צ’ט – תצלומים ומצלמות

ברשת אתרים רבים המציעים סקס צ’ט עם תאילנדיות. חלק מהאתרים בינלאומים, וכוללים גם מדור של חשפניות תאילנדיות, אחרים מוקדשים לתאילנדיות בלבד.

שניים מהאתרים המציעים סקס צ’ט עם תאילנדיות:

לא חוקי

הפעלת אתרי סקס אינה חוקית בתאילנד,

מקבלים תלוש?

“בחלק מהמקומות כן, בחלק לא”.

לא בדיוק המצאה סינית

הממשל הסיני הגביר בשנים האחרונות את האכיפה על מקצועות הליווי. אחד הענפים הפורחים הם צ’טים, בהם ניתן לפגוש בחורים ובחורות המחפשים זוגיות, וגם קשר בתשלום. אלא שפעמים רבות מאחורי תמונה של בחורה נאה, מקליד “סדרן עבודה” המשוחח עם הלקוחות ומפנה אותם לכמה עובדים.

במקצוע הישראלי החדש בבנגקוק, מדובר במי שיושבים על המקלדת לצד גברת או בחור אמיתיים המתנועעים מול המצלמה.

עובד מהבית?

“אני לא. לא יכול ולא רוצה. אמנם זה רק להקליד, אבל חשובה לי ההפרדה בין בית לעבודה”.

מפחד להיתפס?

“עובדים עם וי.פי.אנים VPN . בתחום הזה נופלים בדרך כלל על הלשנות. לא עושים בו מאמץ מטורף למצוא אותך. רק כשזה לוז-פייס לרשויות או משהו כזה, אז עלולות להתחיל בעיות. חוץ מזה מה כבר עשיתי? אפשר לחשוב”…

בעד ונגד

מה החסרונות של העבודה?

“קר לי אחרי כמה שעות במזגן. חוץ מזה הכל  Cool”. “…לפעמים עדיף הצ’ט, מאשר לשכנע לקוחות לקנות חבילת תיור. פה אף אחד לא מנדנד לתת הנחה, ואף אחד לא יתקשר להתלונן שלא קיבל מגבת אקסטרה במלון”.

 

 

 

דווח/י על תוכן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    משה אשכנזי, מופע סטנדאפ בקוסמוי

    ברור ש… חיילים פיליפינים-ישראלים, מסתלבטים על המר והמתוק