אהבתיאהבתי חכםחכם מה?!מה?!

זנות בתאילנד, כמה איך ולמה

Share

זונה

זונה בתאילנד עשוי/ה להרוויח פי כמה מהמשכורת הממוצעת במשק. שכירים במשרות בסיסיות עשויים להרוויח משכורות המתחילות בדרך כלל מ20,000 באהט (כ2200 ש”ח) ומעלה, לעבודת משרד של דוברי אנגלית. חלק מהמשכורות עשויות לטפס גם ל50,000-70,000 באהט לחודש, במשרות נחשקות יותר.

GO GO BAR מועדוI חשפניות בתאילנד

משכורת מינימום בתאילנד מגיעה ל 353 באהט ליום (כ40 ש”ח). 7352.07 באהט לחודש.

אישה או גבר בתעשיית הזנות, יכולים להחזיק כמה לקוחות המגיעים פעם בשנה, ושולחים סכום כסף מדי חודש. בנוסף, ניתן למצוא במועדונים וברחוב, לקוחות נוספים. חלק מהזונות הופכות למפרנס העיקרי של משפחתן המורחבת. חלק גדול מהן, הן אימהות יחידניות. טרנסג’נדרים הזקוקים לכסף רב לצורך שינוי מין וקבלת הורמונים, וגברים המעוניינים בהכנסה ריאלית.

לצד כל אלה, קיים ניצול, התמכרות לסמים ואלכוהול, נזקים נפשיים קשים לעוסקים בתחום, סכנות מלקוחות לא סימפטיים ואפילו אלימים, ועוד.

במה זכתה פיינליסטית קטועת יד ורגליים, בתחרות מיס טראנס תאילנד 2023

בלי תנאים

כיון שהזנות בתאילנד לא חוקית, אין לעוסקים בתחום זכויות סוציאליות ולא פנסיה. כמו עצמאים בישראל…

מספר פעמים עלו הצעות בתאילנד, למיסוד הזנות ו/או להפוך את הזנות לעיסוק לא פלילי. הייתה אפילו תנועה שכיוונה להתארגנות זונות באיגוד כמו בתחומי עיסוק אחרים בתאילנד.

זנות רחוב בתאילנד

בתאילנד תחום דיני העבודה מפותח, יש איגודים מקצועיים ובתי דין לעבודה אליהן מוגשות תביעות.

אחת הסיבות למניעת הסדרת תחום הזנות, היא הרצון של העוסקים בזנות לאנונימיות. “מה שעושים בפאטיה, נשאר בפאטיה”. סיבה נוספת היא התנגדות של החברה התאילנדית הנורמטיבית, כיוון שהזנות בתאילנד, מייצרת סטיגמה על כל מי שבא מתאילנד.

תעשיית הזנות בתאילנד, שונה ממקומות אחרים בעולם, מכיוון שרבות מהעוסקות אינן נתונות למרותם של סרסורים או ארגוני פשיעה, המאיימים עליהן ולוקחים את התשלומים שקיבלו בתמורה לשירות.

יש גם ניצול

חלק מהתעשייה בתאילנד מלווה גם ניצול מצד שלישי, לפעמים המנצל הוא בן זוג, ולפעמים ארגון או מקום המעסיק את הזונה. אך יש תעשייה מפותחת של נשים וגברים העובדים בזנות בצורה מסודרת או מסודרת למחצה. זאת למרות שהזנות אסורה בתאילנד ומעת לעת המשטרה מבצעת אכיפה כולל מעצרים.

חלק מהמסאז’ים מספקים גם שירותי זנות. לא כל מקום. אפשר לנחש אם כן או לא, לפי הלבוש של הבנות בחוץ. אם הלבוש חושפני – קרוב לוודאי שאתם במסאז’ המספק גם שירותי “אקסטרה”.

ברית הגנה

נט שייכת לכנופיית בנות, בדיסקוטקים באזור “נאנא” בסמטאות סוקומוויט – סוי 0 עד 7. הכנופיה הן בנות שהתאגדו להגן זו על זו. יש מנהיגה, שמענישה בנות שגונבות לקוחות לאחרות. בין העונשים, תחיבת היד לתחתונים וצביטת שפתי הפות בחוזקה. הסימן הכחול שנוצר, משבית או מקשה על עבודת הזונה במשך כמה ימים עד שהכאב חולף. חלק מהבנות עובדות בעבודת יום, ומגיעות בחלק מערבי השבוע כדי להשלים הכנסה. חלקן מגיעות גם כדי למצוא בעל או בן זוג זר.

בין מקומות העבודה לעיסוק בזנות : מועדוני חשפנות GO-GO, בארים בהן ניתן לשלם יומית ולהוציא את הבחורה, מועדוני מסאז’ כולל סקס, ועוד. בניגוד לדעה הרווחת, הזנות בתאילנד כמו במקומות אחרים בעולם, לא החלה מתיירים זרים. היא הייתה קיימת גם לפניכן. אם כי, תיירות וזרים מזינים באופן משמעותי את תעשיית הזנות.

נט, משחרת אחר לקוחות בדיסקוטקים באזור סוקומוויט בבנגקוק. נט מספרת כי כאשר תופסים אותה שוטרים, הם בודקים את התיק שלה. אם מוצאים קונדומים, היא נאלצת לשלם להם “קנס” בגובה 1000-2000 באהט (כ120-220 ש”ח). אם לא תשלם, היא עלולה להיעצר על ידי השוטרים ולבלות לילה בכלוב מעצר בתחנת משטרה.

איך הופכים לזונה

רבות מהזונות, היו בעבר עובדות צווארון כחול במסעדות או מפעלים. אחרות, עבדו בחברה או עסק. אירוע כלשהו, גרם להן לצאת מהמעגל הנורמטיבי ולעבור לעיסוק בזנות.

לדוגמא: פרידה מבן זוג, וצורך לפרנס ילדים כאם חד הורית. אז שולחים את הילדים לסבתא, ונוסעים לפאטיה או בנגקוק. שם, בתוך האלמוניות של העיר הגדולה, אפשר לנהל חיים שניים ולהרוויח כסף.

לפעמים מדובר בתלמידת תיכון, שנכנסת להיריון מחבר לכיתה. תאילנד היא ארץ שמרנית ופעמים רבות “לא מדברים על זה” ואין מספיק חינוך מיני מניעתי.

לפעמים מדובר בצעירים שרוצים להנות, מסתובבים במועדונים בעיר הגדולה בלי כסף. זנות או “שנור” מבני זוג מזדמנים, היא דרך טובה להמשיך את המסיבה. החיסרון הוא שכל הליכה עם לקוח/ה שנמצא בחופשה, מכניסה את הזונה ללוח זמנים הכולל מסיבות וצריכת אלכוהול ולפעמים סמים במשך שעות הלילה וכדומ.

כמובן שיש זונות הבוחרות את הלקוחות שלהם בקפידה. מדובר בתעשייה גדולה ופתוחה, עם הרבה עוסקים. יש אזורים בהם זנות הומוסקסואלית של גברים או נשים, יש אזורים של זנות סטרייטים. ויש כמובן מועדוני בילוי בהם קהל מעורב.

תהליך ההסללה הדרגתי. בדרך כלל מתקשרים לחברה שכבר ניסתה, והיא מכניסה את הטירון או הטירונית לתחום.

קשרי לקוחות

יש גם עסקים נלווים לזנות. לדוגמא: כותבי אימיילים באנגלית, צרפתית או גרמנית. הזונה רוצה לשמור קשר עם הלקוח מעבר לים לאחר חופשתו. היא יושבת במספרה או חנות אינטרנט, אומרת מה היא רוצה לכתוב, ונותן השירות כותב בשבילה ומתרגם את התשובה.

יש גם עסקים של המרת מתנות לכסף, לדוגמא: תכשיטים.

אונליין

אפליקציות צ’ט והכרויות, עמוסות גם בזונות. לדוגמא  wechat / weixin  ה”וואטסאפ” הסיני המשמש גם לתשלומים, משמש גם ליצירת קשר עם “מי שסביבך”.

במהלך הקורונה היו גם בארים ומועדוני חשפנות, שהציעו שירותים אונליין כולל לייב בפייסבוק. לקוחות התקועים בארצם, יכולים היו להזמין לבחורה משקה “ליידי דרינק”.

אזור נאנא פלזה, ברחוב סוקומוויט סוי 4 בבנגקוק

הסכמה

פעמים רבות מדובר בהסכמה הדדית, על מימון בתמורה לחיים משותפים או ליווי. לפעמים מדובר בתקופה קצרה, ופעמים אחרות מדובר בזוגיות ארוכת שנים. ההרכב הנפוץ הוא גבר מבוגר, ואישה או גבר צעירים ממנו. לפעמים פער הגילאים גדול, לפעמים פחות.

חיים משותפים על בסיס אינטרסים עם פער גילאים, נתפסים פעמים רבות בישראל כדבר פסול. זאת למרות, שהתופעה קיימת גם בישראל.

זוג בפאטיה. הוא בן 70+ והיא מתקרבת ל50.

סטיגמה על כל מי שבא מתאילנד

רבים מהזוגות הבינלאומיים סובלים מסטיגמה, כולל כאלה שהכירו אישה או גבר שאינם עוסקים בזנות.

התווית המודבקת בישראל היא : ש”כל התאילנדיות זונות”. כפי ש”כל הרוסיות זונות” וכו

…בקיצור, הבנתם את הרעיון.

כמה?

אין הערכה מדוייקת של כמות העוסקים בזנות בתאילנד.

לפי הערכות שונות, בעיר החוף פאטיה גרות ועובדות כ50,000 זונות מסוגים שונים, כולל זונות ממין זכר.

פאטיה העיר השניה במדד הפופולריות בין תיירים זרים המגיעים לתאילנד (הראשונה היא הבירה בנגקוק). העיר מרוחקת כשעה נסיעה משדה”ת סואנפום, וכשעתיים נסיעה מבנגקוק. עיר חוף שתעשיית הזנות בה מפותחת, לצד טיולים באיים סמוכים, אטרקציות, חוות פילים, חוות בריאות ואימוני כושר ועוד. בשנים האחרונות פאטיה הופכת לאטרקציה גם עבור משפחות.

חדשות פאטיה ו”צ’וקלט-מן”, עדכונים בעיר החטאים

מחיר ממוצע מתחיל מ”זיון קצר” ב1,000 באהט – הנקרא “שורט טיים” (כ120 ש”ח). אם פגשת את הגבר/אישה בבר, יש לשלם גם את עלות הוצאתה מהמשמרת, מה שנקרא: ” בר פיין”.

מועדוני גו-גו (חשפנות) – דורשים סכומים גבוהים יותר להוצאת הבחורה. גם הבחורות במועדוני החשפנות, דורשות בדרך כלל סכומים גבוהים יותר, מאלה העובדות ברחוב. יש מקומות שיש תעריף ידוע, ואין התמקחות.

אפשר להשיג גם שפשוף במסאז’, בכמה מאות באהטים, תלוי ביכולת ההתמקחות.

יש מועדונים המתמחים בתחום קינק מסויים. BDSM, סקס בסגנון יפני, או עם כמה פרטנרים/יות. יש סאונות, ומועדוני חברים סגורים שצריך לקנות בהם כרטיס חבר. ועוד.

זרים העוסקים בזנות בתאילנד

בבנגקוק ופאטיה, יש גם זונות מארצות אפריקה וכן מחבר העמים (ברית המועצות לשעבר). המחירים משתנים, ותלויים בהתמקחות.

בבנגקוק נעצר בעבר ישראלי שעבד ביום בסוכנות טיולים, ובלילה עבד כזונה ממין זכר. הוא נתפס על ידי בלשים תאילנדים שענו למודעה שפרסם. הפגישה נערכה בMBK מרכז קניות פופולרי בין תיירים ישראלים.

הישראלי הגיע ופגש בבלש שהתחזה ללקוח, ואז עצרה אותו המשטרה. לבסוף הוא שוחרר בערבות בסיוע חב”ד ועזב את תאילנד.

לא לצלם

ברוב המקומות, שומרי הבר והעובדים מונעים צילום וסיקור התחום. בגלל האיסור בחוק, וגם כדי לשמור על האנונימיות של העוסקים בתחום.

הלקוחות

לקוחות משווים בין זנות שצרכו בישראל ובתאילנד.

“בתאילנד המחיר זול יותר, והשירות טוב יותר. הבנות רגועות במצברוח טוב. אנחנו פשוט מבלים יחד וזורמים. וכמובן שהיא עובדת ומגיע לה כסף. יש ישראלים שמגיעים לפה ומתעקשים לא לשלם. הצעירים אומרים שגם היא נהנית… אז לא צריך לשלם. זה שמישהו נהנה מהעבודה שלו, לא אומר שלא צריך לשלם על השירות.

זנות קטינים בתאילנד

בתוך תעשיית זנות הבגירים בתאילנד, קיימת תופעה של זנות קטינים. בתחקיר הבא אבחן את נושא הקטינים העוסקים בזנות – בהצצה להמצב בתאילנד ובישראל. כולל פעולות מניעה ואכיפה של הרשויות בשתי המדינות.

 

הרוג ו30 פצועים בהתפוצצות מכונית תופת בדרום תאילנד, 300 שנים של אינתיפאדה

 

 

 

 

 

דווח/י על תוכן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

    a man standing in a tent looking out into the distance

    ספין? טקסין צ’ינוואט, רוה”מ הגולה, שוב הודיע שהוא חוזר לתאילנד, ביום בחירת מועמד רוה”מ מטעם בתו

    רוה”מ חדש בתאילנד, ואבא חוזר מגלות. ברית יריבים להקמת קואליציה