מה?!מה?! אהבתיאהבתי חכםחכם

ניסיון הרצח של עומרי חיון בתאילנד הפך לאטרקציה. גיא פינס של הבלוגים

רחוב בתאילנד ותצלום מסך פוסט בערוץ היוטיוב של עומרי חיון
Share

עומרי חיון

עומרי חיון, בן 32, הוא עורך בעלים וכתב באתר החדשות והרכילות “עומרי חיון“. חיון פרסם חדשות בלעדיות, אשר תפסו כותרות והביאו לשינויים בענף הבידור. בין פרסומיו: גילו הצעיר מדי של עומר אדם, שהביא להוצאת אדם מ”כוכב נולד”. חשד נגד אייל גולן בבעילת קטינה, שפירסם תוך הפרת צו איסור פרסום, ועוד. מגזין Time Out הציב את חיון בין 50 המשפיעים בתרבות הדיגיטל בישראל ב 2012. חיון הוצב במקום ה32 ברשימת “המשפיעים בתקשורת” של פירמה ב2014. המגזין פורבס הציב אותו ברשימת 60 הצעירים המשפיעים עד גיל 30, ב2016.

חיון “יצא מהארון” וחשף את מערכת היחסים הגאה עם בן זוג בתוכנית “אהבה ראשונה 2”. ב2011 השתתף בקמפיין “אחרי כל לילה מגיע יום” שהחל בעקבות ארבעה מקרי התאבדות בקהילה הגאה. ב2012 השתתף בהפקת מחאת רחוב חברתית נגד גל ההסתה הגובר כנגד הקהילה הגאה.

עומרי חיון

עומרי חיון – פורטל חדשות הטלוויזיה והאינטרנט של ישראל. רכילות, בידור, האח הגדול, הישרדות, סקופים וחשיפות בלעדיות של עומרי חיון

ניסיון הרצח בתאילנד

עמרי חיון התלונן במשטרה כי בן זוגו בעותה עת, התעלל בו במשך תקופה ארוכה לפני הטיול המשותף שלהם בתאילנד. חיון העיד כי בן הזוג היכה אותו באופן קשה.

חיון סיפר כי בזמן ביקורם בתאילנד, בן הזוג המשיך בהתעללות שכללה מכות ואף לקיחת כרטיס האשראי של חיון לאחר מריבה בעקבות בגידה של בן הזוג. חיון מספר כי הרגיש מאוים וחסר ישע, בארץ זרה (תאילנד, י.ש) כשהוא תלוי בבן זוגו בלי כסף ובלי מכרים אליהם יוכל לפנות לעזרה.

חיון מספר כי בשלב מסויים בטיול בתאילנד, בן הזוג איים כי אם חיון יפרד ממנו – הוא יתאבד.  בן הזוג עלה לגג, וחיון המודאג אחריו. כשהגיעו לגג ניסה בן הזוג לדחוף את חיון ולרצוח אותו. 

חיון השווה את חייו אז עם בן הזוג, למצבה של שירה איסאקוב עם בן זוגה.

“אני בתאילנד, מתראיין בסקייפ (לתוכניות טלויזיה, י.ש) ואני מפוצץ במכות”

“שואלים אותי: למה אתה לא מוכן לפתוח מצלמה בסקייפ. למה לא וידאו. ואני אומר להם: לא, לא, רק בטלפון, רק בטלפון.  אני הולך עם הבן אדם לקנות מייקאפ, לשים על הפנים, שלא יראו את הפציעות (סימני המכות, י.ש)”,

עומרי חיון מציין כי מצבו הנפשי התדרדר באופן קשה בעקבות התעללות בן זוגו. “אני לא חזרתי אותו בן אדם מתאילנד” כך הוא מספר בריאיון ( צפו בוידאו בהמשך הכתבה). חיון מספר שאישפוזו בישראל, הגיע בעקבות פצע נפשי שגרמה לו התעללות בן הזוג.

אלא שכאן העלילה תופסת כיוון אחר. חיון מספר כי הוא חושד כי בן הזוג הושתל, כדי להזיק ולפגוע בו, לאור הצלחתו והשפעתו של חיון.

חיון מספר כי בן הזוג “התחיל איתו” בפייסבוק, ביום בו הודיע על ריצה לכנסת ברשימת עלה ירוק. לפי סיפורו, בן הזוג עשה הכל כדי שלא ירוץ לכנסת.

רבים מטילים ספק בהשערה שחיון העלה בשידור כי מתנכלים לו, ומציינים את ה”מאניה דפרסיה” ממנה סיפר שהוא סובל ומטופל. אחרים מטילים ספק בסיפור ההתעללות עצמו, מאותה סיבה.

מאידך גיסא, קיימים “סיכולים” של דמויות משפיעות, בכל מיני אמצעים, במיוחד בזירה הפוליטית. בנוסף, אירועים אלימים והתעללות גורמים במקרים רבים להידרדרות נפשית של הקורבן, ולתופעות נפשיות שונות כולל תחושת רדיפה מוגברת. הדבר נכון פי כמה, לאנשים מפורסמים.

אטרקציה תיירותית

לאחרונה הגיעו פניות של ישראלים המספרים כי במהלך טיול בתאילנד, המדריך המקומי ציין את המקום בו לדבריו “ניסו לרצוח את עומרי חיון, הגיא פינס של הבלוגים”.

בתאילנד יש לא מעט מדריכים תאילנדים אשר למדו במשך השנים עברית ברמה טובה למדיי מהלקוחות הישראלים המטיילים. רבים מהם מספרים במהלך הטיול, אנקדוטות, סיפורים, ובדיחות מההוויה והתרבות הישראלית.

בוקי נאה, לשעבר כתב הפלילים של העיתון ידיעות אחרונות, מדריך בעולם טיולים בעקבות פשעים/פושעים מפורסמים: בתל אביב, סיציליה ולונדון.

בתאילנד, כמה מקומות בהם בוצעו פשעים חמורים על ידי ישראלים.

הסיפור הקשה של חיון, יכול להיות אחד מהסיפורים שהמדריכים התאילנדים שמעו מהמטיילים, והכניסו כ”קישור ישראלי” למפת הטיול בתאילנד.

עומרי חיון טען בראיון מטלטל: “האקס שלי ניסה לרצוח אותי בתאילנד”

במסגרת הצצה לסרט הדוקו על אחד מאנשי תעשיית הבידור הבולטים בישראל, חושף חיון: “לא חזרתי אותו אדם משם, הוא פוצץ אותי מכות, הייתי אמור לעלות לשידור במהדורה של ערוץ 10 ו-וערוץ 22 בזמנו, שמתי מייק אפ על הפצעים בפנים”

מושך אש

חיון מושך הרבה תשומת לב, במשך השנים בהן הוא עוסק בכתיבה תקשורתית.

ב2009 כתב חיון פוסט אנונימי על כך שעומר אדם, שהתמודד אז בתוכנית כוכב נולד, מתחת לגיל המותר בתחרות. בפוסט הסתמך על מידע שקיבל לטענתו באימייל מאדם שהשתמש בתוכנת אגרון של משרד הפנים שדלפה באופן לא חוקי לאינטרנט. חברת שידורי קשת בדקה ומצאה שהטענה נכונה ועומר אדם נאלץ לעזוב את התחרות.

ב2012 פרסם חיון קטע וידאו בו יעל ברון ויאנה יוסף מדברות במילות קוד על שימוש בסמים קלים, במהלך השתתפותן בתוכנית “האח הגדול”. בעקבות הפרסום פנתה הרשות למאבק באלימות, סמים ואלכוהול למנכ”ל קשת בדרישה להדחת מתמודדים.

ב2013 חיון פרסם כתבה על כך שאייל גולן חשוד בבעילת קטינה. חיון זומן לחקירה כיוון שהפר את  צו איסור הפרסום על הפרשה. לאחר החקירה במשטרה הסיר חיון את הכתבה, אך נתבע על ידי אייל גולן בגלל הפרסום. חיון הגיב בתביעה שכנגד אייל גולן, על לשון הרע ותקיפה. התביעות הסתיימו בפיוס הדדי ב2017.

חיון פרסם מידע על דמויות העתידות להיכנס לבית האח הגדול, לפני פתיחת העונה, ובכך פגע בהפתעה שתכננה ההפקה בהכרזה עליהם. כן פרסם מידע על הפקת האח הגדול והזכיינית.

חיון אף פרסם את חוויותיו האישיות מהיכרות עם העיתונאית ספיר ניסני, אשר שפכה על אמה שמן רותח וגרמה לה כוויה חמורה שהביאה למותה של האם.

…”כשחוקרי המשטרה באו לגבות ממני עדות הייתי בהלם. לעולם לא חשבתי שהסיפור שלה יגמר ככה” מספר חיון בשיחה טלפונית מתאילנד. “נראה כל הזמן שהיא בחורה צעירה שמתמודדת עם חיים לא פשוטים בכלל, דבר שגם אני, עם ההיסטוריה המשפחתית שלי יכול להזדהות איתו”.

זהו הריאיון הטלפוני שחיון תיאר בעדותו, שלא הסכים לבצע בווידאו מתאילנד רק בשיחת טלפון, בגלל סימני הפציעות שהיו על גופו מהמכות שחטף מבן זוגו בתאילנד

עיתונאים מגיבים לפרשת העיתונאית ספיר ניסני

הבלוגר עומרי חיון מספר על בחורה צעירה עם חיים לא קלים שלא וויתרה לעצמה ונלחמה על מקומה בתעשייה קשה במיוחד, מצד שני – עיתונאים אחרים שעבדו איתה מספרים על בחורה בעלת אישיות בעייתית. קולגות מגיבים לפרשת העיתונאית החשודה בניסיון לרצח

 

חיון עבר בילדותו מראש”צ לרחובות, לאחר גירושי הוריו. למד בתנאי פנימיה במרכז הנוער בנתניה. בריאיון ל”הארץ” סיפר כי הוצע לו תפקיד בגל”צ אם יסכים לוותר על האתר בבעלותו וניהולו, אך הוא סירב. במהלך שירותו הצבאי, ערק 8 חודשים, נשפט ל10 ימים ובהמשך שוחרר מצה”ל עקב חוסר התאמה.

ב 2015 נעצר בחשד להעלמת מס. ב 2016 פרסם כי חייו בסכנה. ציין כי חברת קשת, איל גולן, נפתלי בנט, וגם אחיו הגדול ואמו, מתנכלים לו. בהמשך עלתה הודעה בעמודי הפייסבוק שלו כי הוא בטיפול. ב2016 פרסם כי הוא לוקה במאניה דפרסיה.

ב2019 הגיש חיון תביעה נגד פייסבוק על כך שהורידו את חשיפת דף הפייסבוק שלו, ומספר הצפיות ירד באופן משמעותי. באותה שנה תבע את גוגל על נזקים שנגרמו לו.

המידע על עומרי חיון בכתבה זו, מתבסס על פרסומיו ברשת, וכן כתבות בנושא, והערך על שמו בוויקיפדיה.

סוף דבר

מקרי התעללות קשים, מביאים פעמים רבות לקשיים נפשיים ואף להתפרצות בעיה נפשית או החמרה של בעיה קיימת. אין בכך כדי להוכיח או לשלול את האירועים.

תצלום מסך פוסט בלשונית קהילה בערוץ היוטיוב: עומרי חיון – רשמי.

ראיתם מקרה של אלימות בתאילנד ? למי לפנות ?

המקרה של חיון, אינו מקרה יחיד. בתאילנד קרו מקרי אלימות חמורים, ואפילו בוצעו מספר רציחות של ישראלים על ידי בן זוג או מכר.

אלי כהן רצח את אשתו קרול ב47 דקירות סכין, וביתר את גופתה בחדר בו שהו במלון בבנגקוק.

נפילות מגגות בתאילנד, מוגדרות פעמים רבות כהתאבדות, למרות החשד כי מדובר ברצח או הריגה. בין השאר, מחוסר ראיות ורצון לסגור את התיק כפי שקורה גם במשטרת ישראל.

2004 רן רזין נעלם בבנגקוק

אם אתם או אחרים מאויימים ו/או במצוקה נפשית – טלפון עם מענה בכל שעה, 24 שעות ביממה:

תאילנדית – 027136793 .
אנגלית – 027136791

קו חם בנושא בעיות נפשיות בתאילנדית  1323

קו ישיר למשטרת התיירים בתאילנד:

1155   או  023080333
מחוץ לתאילנד: 6623080333 +

 

 

 

 

 

דווח/י על תוכן

בחירות בתאילנד עם קרע בעם, כמו בישראל אבל הפוך

דרינק ליילי בצ’יאנג מאי