אהבתיאהבתי מה?!מה?!

שוב ביטול טיסת אל על מתאילנד עקב תקלה. שישבת לנוסעים בבנגקוק, ומתי כבר ידאגו למטוסים בקו העמוס

תצלום באדיבות: RamboldHeiner ו FabrikaSimf
Share

שוב ביטול טיסה עקב תקלה

230 נוסעים בטיסת “אל על” מבנגקוק אתמול, נתקעו שעות עד שהוחלט שלא ניתן לטפל בתקלה. הנוסעים ישארו בבנגקוק במהלך סוף השבוע כיוון שהחברה לא טסה בשבת. חלק מהם הגיבו בשמחה, אחרים הרבה פחות.

לא ניתן היה לחזות?

הודעת חברת אל על : “בעת הסעת טיסת ‘אל על’ LY084 למסלול ההמראה, התגלתה תקלה טכנית שלא ניתן היה לחזות במטוס. צוותי ‘אל על’ עמלים על תיקון התקלה ואנשינו טיפלו בהעברת הנוסעים למלון עד למועד המראת הטיסה החלופית במוצאי שבת. נדגיש כי בטיחות הנוסעים והצוות ניצבת מעל כל שיקול אחר”.

תקלות חוזרות במשך שנים

מדובר בביטול טיסה שני בתוך חודש עקב תקלה. תקלות המצטרפות לשנים רבות של תלונות נוסעים על הזנחת קו תל אביב – בנגקוק – תל אביב של אל על.

רבים בוחרים באל על כדי לטוס ישירות ללא עצירת ביניים. לצורך כך מתפשרים על המחיר ותנאי ביטול קשים ב”אותיות הקטנות”. מוכנים אפילו לוותר על חווית טיסה סבירה. רק כדי לטוס בטיסה ישירה. המחיר: טיסה של שעות רבות עם מערכות מולטימדיה ישנות מאוד, שרובן מקולקלות. כסאות שבורים שלא מתוקנים, ועוד.

לפעמים כבר בתל אביב המטוס לא יכול להמריא, ומביאים מטוס שכר עם צוות זר כדי לסגור את הפינה ולקיים את הטיסה.

הח”מ כבר המתין 4 שעות בלוד, בשל תקלה לא צפויה. כך הפכה הטיסה ארוכה יותר מטיסות עם עצירת ביניים. בסופו של דבר הגיע מטוס עם צוות דובר ספרדית. מערכות שמע ישנות ושרוטות שלא עבדו.

באל על יש תחליפים למדיה, במטוסים הישנים שלא משפצים. לדוגמא התקנת מערכת וואי פאי במטוס, המאפשרת צפייה בסרטים דרך אפליקציה בנייד. חלוקת טאבלטים לחלק מהנוסעים. ועוד. פתרונות שלא מיושמים ברוב הטיסות בקו תל אביב-בנגקוק.

התקלות מחמירות

תקלות חמורות המבטלות המראה, הופכות תכופות. חמור הרבה יותר מחווית טיסה ירודה של הנוסעים, במשך שנים רבות בקו בין תל אביב לבנגקוק.

שוחחתי עם נוסעים בטיסה שבוטלה: 

אני לא סומך על דיווחי החברה. הינו תקועים שעות על המטוס. אחר כך הורידו אותנו. בין הנוסעים רצו כל מיני שמועות לגבי הסיבות

חווית הטיסה באל על נמצאת רק בפרסומות. במציאות על הקו העמוס לבנגקוק, הולכים לאכול ***

 “ מה צריך עוד לקרות, כדי שישקיעו את המינימום ” 

 

טיסת אל על מבנגקוק לישראל בוטלה עקב תקלה

דווח/י על תוכן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    כעס תאילנדי על עסקים “לרוסים בלבד”

    איך נראה קוקאין בתוך הבטן של עצורות בשדה”ת בפוקט