אהבתיאהבתי

אחרי השקיעה בראצ’דה בנגקוק Ratchadaphisek Road

עיבוד לתצלומי רחוב בשוק ראצ'דה 1
Share

אזור באווירה תאילנדית. מקובל יותר בין תיירים ממזרח אסיה (סינים, קוריאנים וכדומ). תיירים מערביים רבים כבר גילו את האזור, במיוחד אזורי שווקי הלילה ואזורי השופינג ביום.

ניתן להגיע בנסיעה בMRT הרכבת התחתית. שווקי לילה פתוחים עד השעות הקטנות של הלילה. יש כמה שווקים קרובים זה לזה. חלקם הם מתחם של כמה רחובות, עם חנויות פתוחות עד שעה מאוחרת. אחרים הם מתחמי אוכל ובילוי מוסדרים. כמה מאזורי הבילוי הליליים.

באזור גם מסאז’ים-ליווי ברמות שונות, המיועדים בעיקר ללקוחות מאסיה. המראה הקלאסי המוכר של חלון זכוכית מאחוריו יושבות בנות שהלקוחות בוחרים. קומות נוספות בהן רמות שונות של בילוי כולל אזורי דוגמניות המסתובבות בין קהל הלקוחות וכדומ.

כמה שווקים ליליים באזור ראצ’דה:

辉煌夜市 שוק ליילי של דוכני רחוב וחנויות בכמה סמטאות. סמוך לתחנת הואיי קוואנג של הרכבת התחתית – Huai Khwang ห้วยขวาง.

The One Ratchada ดิ วัน รัชดา אזור שוק לילה ומסעדות יותר מוסדר ומעוצב.

The Street Ratchada Night Market ตลาดนัด เดอะ สตรีท รัชดา אזור עמוס מסעדות ודוכנים.

באזור ראצ’דה גם מרכזי קניות גדולים. אחד המפורסמים שבהם הוא “פורצ’ון” ומולו סנטרל:

Fortune Town , או בקיצור: “פורצ’ון”, הוא היורש של “פנטיפ פלאזה” – מרכז המחשבים, הסלולר, והתוכנות המזוייפות – באזור פרטונם במרכז העיר. פאנטיפ איבד מזוהרו בעקבות שינוי קונספט שבוצע בו.

מאחורי מרכז הקניות פורצ’ון (בצד המרוחק מהרחוב הראשי) מתפתל קומפלקס סמטאות עמוסות חנויות תאילנדיות אוטנטיות ודוכני אוכל. ניתן להגיע בקומת הרחוב – בעקיפת הבניין מצד ה”פודקורט”. הצד המרוחק מבית המלון בקצה השני של המבנה. דרך הסמטה ממנה יוצאים רוב אופנועי המונית האוספים לקוחות מחזית הפורצ’ון.

מול הפורצ’ון, בצד השני של הרחוב, מרכז הקניות הענק “סנטרל” ראמה 9  Central Rama 9 עם כמה אזורי אוכל, קומת מרתף בה דוכני ציוד סלולרי, ועוד.

ניתן להגיע לאזור ברכבת התחתית MRT – ולרדת בתחנת Phra Ram 9 พระราม 9

 

לילה באי פוקט ภูเก็ต

 

דווח/י על תוכן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

    אלף לילה ולילה בתאילנד. בילוי בחשיכה וכמה כסף נכנס

    a group of people walking down a street

    לילה באי פוקט ภูเก็ต