לילה באי פוקט ภูเก็ต

a group of people walking down a street
Share

האפשרות הקלה ביותר לתיירים היא ללון או להגיע לבילוי בחוף “פטונ”ג.

החיסרון, חוף הים של פטונג הוא לא הכי מדליק על האי. בנוסף, האזור עמוס ורועש ומלא תיירים – יתרון וחסרון כמובן.

בפוקט אזורים יפים רבים נוספים. חופים מיוחדים, מרכזי קניות, ואזור העיר העתיקה .

זוז | התניידות על האי

ההתלבטות העיקרית שלי הייתה איך להתנייד. בסופו של דבר שכרתי רכב (אוטו). לא שכרתי טוסטוס בגלל כמות תאונות גבוהה במיוחד בלילה במעבר בין חופים ואזורים באי. חלק מהכבישים מפותלים ותלולים ולא מספיק בטוחים. די הרבה תאונות קטלניות קורות במעבר בין חופים. פחות אם נוסעים בטוסטוס באותו חוף. אפשרות פופולרית שהתפתחה בזמן האחרון – היא שימוש באפליקציות להזמנת רכב שיסיע אותכם. נחמד מאוד. ניסיתי בפאטיה ועבד מצויין.

תאילנד | 6 אפליקציות להזמנת מונית וטקסי-מוטורבייק

האזורים העיקריים בפוקט: “פוקט סיטי” – העיר ובה אזור חנויות עם סמטאות ציוריות עם דוכנים ומסעדות. סמוך לעיר נמצא מרכז סנטרל גדול המורכב משני מתחמי ענק – החדש והישן. חוף צ’לונג, חוף רוואי, חוף נאיהאם, וחופים סמוכים להם. בכל אחד, רחובות עם מסאז’ים ומלונות ומסעדות.

Pa Tong ตำบลป่าตอง

חוף פופולרי לתיירים ישראלים. עמוס מסעדות ומרכזי קניות. כולל מרכז סנטרל מיני. האזור פעיל בלילה. מרכז החגיגה ב”ווקינג סטריט” היורד עד לים.

Nai Harn Beach

חוף מקסים, לצדו אגם מלאכותי. על החוף ממש – מספר מלונות. מהחוף מתמשך ציר רחובות עמוס מסעדות, מסאז’ים ובארים. הרחובות מתחברים לחופים נוספים באזור. בלילה – החוף והאזור הקרוב אליו לא פעילים. הרחובות הארוכים של המסעדות, פעילים.

หาดราไวย์ Ra Wai Beach

חוף ארוך. יש חוף מוסדר ורצועה ארוכה פחות מוסדרת. יש גם מזח יציאה להפלגות בקצהור (פיר). הכביש הסמוך לחוף עמוס מסעדות. החוף עצמו יפה אך סטנדרטי לטעמי, במונחים אניני טעם של מי שביקר כמה פעמים בתאילנד. המסעדות נחמדות עם הרבה מוסדות חדשים כמו בארים המציעים מוצרים שונים של מריחואנה כולל משקאות. רובם מאפשרים גם לעשן במרפסת יעודית. כי לפי החוק אסור. בגדול אלכוהול מקומי, זול יותר ממריחואנה. עניין של טעם בסוטול.

Phuket Old Town וסביבתה

אזור סמטאות מעוצב עם הרבה בתי קפה ומסאזים רטרו, ורחובות באופי שונה. קרוב לעיר העתיקה, גם מרכזי הקניות הגדולים ביותר של פוקט. בראשם Central Phuket Festival שני מתחמי ענק מחוברים. סמוך אליהם סניף גדול של חברת דקטלון, שכבר הגיעה ופתחה סניפים גם בישראל. בסנטרל גם חנות גדול של יוניקלו.

a group of people sitting at a table outside of a building

 

לילה באי פוקט ภูเก็ต

 

דווח/י על תוכן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

    אחרי השקיעה בראצ’דה בנגקוק Ratchadaphisek Road

    יעד לשת”פ בילטרלי בין תאילנד לויטנאם בהייטק, בהיקף 25 $ ביליון דולר עד סוף 2024